تبلیغات
زندگی شیرین - مقالات زناشویی، سلامت، سبک زندگی - راهکارهایی برای لاغری و درد کمر
منوی اصلی
موضوعات مطالب
تبلیغات
فرم دهنده باسـ.ــن

رنگ مو مشکی آلمانی shykhan

کرم لایه بردار فرانسوی

سرم دور چشم

جمع کننده و سفت کننده سینه





ابر برچسب
آمار وبلاگ
» بازدیدهای امروز : نفر
» بازدیدهای دیروز : نفر
» كل بازدیدها : نفر
» بازدید این ماه : نفر
» بازدید ماه قبل : نفر
» تعداد نویسندگان : عدد
» كل مطالب ارسال شده: عدد
» آخرین بازدید :
» آخرین بروز رسانی :
درباره وبلاگ
گردآوری و ارائه جدیدترین و معتبرترین مقالات در زمینه های زناشویی،سبک زندگی،سلامت و ارتقا سطح دانش،فرهنگ و زندگی هموطنان عزیز به خصوص جوانان و زوج های جوان هدف ماست saman haghighat
آرشیو مطالب
آرشیو مطالب
لینك دوستان
مقالات محبوب
خبرنامه وبلاگ





Powered by WebGozar

جستجوی

داغ کن - کلوب دات کام
» راهکارهایی برای لاغری و درد کمر

زندگی شهری از تولید تا مصرف امروز یک از فاجعه آمیز ترین امور رفاهی بشر امروزی است.

افزایش جمعیت ، تولید کنندگان سود جوی بخش کشاورزی و دامداری را ترغیب میکند بمنظور جا نماندن از یکدیگر ، به تزریق هورمون به بذرها و طیور و دام اقدام نمایند.

خود این هورمون هرچقدر هم که ما در حفظ وضعیت جسمانی خود کوشا باشیم تاثیر مخرب خود را خواهند گذاشت که این تاثیر در ابعاد مختلف مانند به هم خوردن نظم هورمونی بدن و در نتیجه بروز بیماریهای مختلف بویژه چاقی کاذب بخوبی قابل مشاهده است.

از طرفی دیگر هم فن آوری ( تکنالوژوی) باعث کمک به چاقی میشوند : ماشین لباسشویی _ ماشین ظرفشویی _ تماشای طولانی مدت اینترنت و تلوزیون _ آسانسور _ وسیله نقلیه و...

کوچک بودن خانه های آپارتمانی هم مشکل را چند برابر کرده بگونه ای کهبا زندگی در یک آپارتمان ۴۰ متری نمیتوان انتظار چاق نشدن را داشت...

● چه باید کرد؟

اما در برخی از موارد فوق ، میتوان تمهیداتی را اندیشید و اجرا نمود که در اینصورت دو مزیت برای فرد فعال در این زمینه قابل نوید است:

▪ ورزش:

اگر آپارتمان شما هم کوچک است اما بوستانهای احتمالی اطراف شما و یا لااقل کوچه و پیاده روها که وجود دارند بخصوص آنها که سربالایی های نسبتا تندی داشته باشند بهترین گزینه برای جبران آپارتنامهای کوچک هستند.

پیاده روی به صورت قدرتی (استقامتی) و نه تند روی و نه آهسته روی ، در مسیرهای با سربالایی نسبتا تند ، باعث چربی سوزی و قدرتی شدن عضلات میشود.

نکاتی که در خصوص ورزش برای کسانی که در حال حاضر دچار چاقی و بخصوص کمر درد هستند :

حتی اگر شما دارای کمر درد نباشید اما چاق باشید نجام تحرکهای شدید منجر به کمر درد خواهد شد

بنابراین هر دودسته یعنی کسانی که دارای کمر درد هستند و کسانی که دچار چاقی هستند حتما باید ابتدا شروع به رژیم غذایی برابر شرح ذیل نموده و پس از مدتی که کمی وزن شما پایین ترامد شروع به انجام نرمش های سبک نمایید.

همزمان با ادامه رژیم غذایی سطح این نرمش ها برابر توان شما باید ارتقاء یابد تا جاییکه سپس به ورزش هایی مانند بسکتبال و فوتبال نمایید.

چنانچه دارای کمر درد هستید باید حداقل بسیت جلسه تحت نظر فیزیوتراپ ، کمر خود را نرم نمایید و نرمش های خود را نیز تحت نظر وی انجام دهید.

اگر امکان تردد به مراکز فیزیوتراپی برای شما به هر دلیلی وجود ندارد چنانچه تمکن مالی داشتیه باشید میتوانید از فیزیوتراپهایی که به منازل هم میایند هنگام حضور اعضای خانواده ، به این مهم بپردازید.

جکوزی و سونا و استخر را برای هر دوسته فوق ، تاکید مینماییم.

▪ تغذیه :

حتی المقدور از مصرف غذاهای آماده ( فست فودها ) ، پیتزا و ساندویچ خودداری نمایید و تعداد مصرف این نوع غذاها را به یک مرتبه در ماه کاهش دهید.

در خوردن این نوع غذاها ، امساک جدی بورزید :

الف) مواد نشاسته ای : برنج _ سیب زمینی _ تنقلاتی که با نشاسته درست میشوند مانند : باستیل ها _ چیپس

ب) مواد گندمی : ماکارونی _ نان _ تنقلاتی که باگندم درست میشوند : کیک _ پفک

ج) مواد قندی : قند و شکر (که با چای مصرف میشود بنابراین بهتر است جهت کاهش مصرف قند و شکر اول مصرف چایتان را کاهش دهید) _ تنقلاتی که با قند درست میشوند کیک شیرین

برخی از سبزی ها و میوه ها چربی سوز هستند:

مارچوبه – چغندر – کلم – کلم بروکلی – هویج گل کلم – کرفس – کاسنی – فلفل قرمز – خیار – شاهی – سیر – لوبیا سبز – کاهو – پیاز – تربچه – اسفناج – شلغم و کدو سبز است.

سیب – زغال اخته – طالبی و گرمک – گریپ فوروت – لیمو ترش – انبه – پرتقال – هلو – آناناس – تمشک – توت فرنگی – گوجه فرنگی – نارنگی و هندوانه است.

چنانچه گوارش شما پاسخگوی هضم این سبزیها و میوه ها است با حفظ تعادل مصرف سبزیجات و میوه جات و سالاد را ارتقاء دهید.

د) پروتیئن : منظور از پروتین در اینجا مرغ و حیوانات پرورشی هستند و نه مرغ و حیوانات غیر پرورشی در مراکز پرورش انبوه.

البته منظور از امساک ، اصلا نخوردن نیست بلکه کاهش شدید تعداد و حجم مصرف است یعنی مثلا در خصوص برنج بجای یک بشقاب بهتر است حداکثر نیم بشقاب برنج نمایید ضمن اینکه تعداد دفعات مصرف را هم در هفته از هفت تا چهارده وعده به سه تا حداکثر شش وعده در ظهر و شب ، کاهش دهید.



برچسب : لاغری ، دردکمر ،

نویسنده: saman haghighat | تاریخ: 20 آذر 89 موضوع: سلامت , لینک ثابت نظر ها ()
عناوین آخرین مطالب ارسالی
» قرص ال آرژنین

» برای لذت کامل از رابطه جنسی, مکیدن و لیسیدن و بوسیدن این نقاط بدن را فراموش نکنید:

» شب زفاف و پاره کردن پرده بکارت

» جمله ممنـوعه در زنـدگی زناشـویی

» 10 فایده رابطه جنسی

» موی بدن برای آقایان: آری یا خیر؟

» اموزش روابط جنسی (قسمت اول)

» شب زفاف و پیچیدگی آن برای زنان

» چگونه مشکلات زناشویی را حل کنیم

» لذت واقعی رابطه جنسی را تجربه کنید - درمان انزال زودرس

» درمانگر زود انزالی MAX MAN

» ویــاگـرا 30 عددی آمریکا

» 20 نشانه خیانت همسر

» اندامی به زیبایی یک رقصنده باله پیدا کنید

» جذاب ‌ترین شکل اندام خانم‌ها از دیدگاه آقایان

» آمار وضعیت ازدواج موقت در ایران

» سفیدی و تپل بودن و… چه تاثیری روی افزایش لذت جنسی دارند؟

» بانک اطلاعات جنسی و زناشویی(نسخه موبایل)

» پاسخ به چند سوال جنسی

» روشی ساده برا ی سفت کردن سینه ها

» جدیدترین پکیج روابط زنا شویی (کتاب +CD)

» بهترین ورزش ها برای كاهش قندخون

» 5 اشـتـبـاه جـنـسـی مـردان

» کلامیدیا - میدونی چیه ؟

» این درد جنسی درمان فوری می‌خواهد

» 4 دشمن تمایلات جنسی

» مردان چگونه مقدار اسپرم خود را افزایش دهند؟

» انزال‌پس‌گرد چیست و چه مشکل‌هایی ایجاد می‌کند؟

» ارتباط جنسی پیش از ازدواج ( درگوشی های مشاور با دختران و پسران)

» سیگارعلاوه بربیماری قلبی،سکته مغزی و برخی سرطان‌ها؛ناتوانی جنسی را نیز افزایش می دهد

صفحات دیگر